読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

810-403試験合格の勉強方法はCisco Business Value Specialist認定810-403問題集を使用してください

シスコ問題集

シスコビジネスバリュースペシャリストは、顧客のニーズを戦略的に把握し、ステークホルダーをコンセンサス決定に導き、クロスアーキテクチャロードマップを作成するように設計された顧客の会話に従事するセールスプロフェッショナルの認定プログラムです。
810-403試験の受験者は、Cisco Business Value Specialist認定を取得している必要があります。
Cisco Business Value Specialist認定810-403試験は候補者が信頼できるアドバイザーとして成り立ち、成功し、包括的かつ適切なビジネスディスカッションを通して顧客に従事し、リードするのに役立ちます。
810-403試験合格の勉強方法はCisco Business Value Specialist認定810-403問題集を使用してください。
Cisco Business Value Specialist認定810-403(Selling Business Outcomes)は試験に合格する為に必要な問題を厳選した問題集です。

具体的な810-403勉強資料には、下記の二次元バーコードをスキャンしてください。

f:id:itsankousyonnituite:20170421151438p:plain


弊社のCisco Business Value Specialist認定810-403試験範囲を97%以上に網羅して一番な試験助手になり8-10時間ぐらいかかるなら、内容を覚えるだけいいです。

810-403試験概要:

試験番号:810-403 OUTCOMES
試験名称:Selling Business Outcomes
関連資格:Cisco Business Value Specialist
試験時間:90分
問題数:60?70問
試験言語:英語、フランス語、日本語
登録:ピアソンVUE
Cisco Business Value Specialist認定810-403試験では、ビジネス成果重視の技術サービスやソリューションの販売に関する候補者の知識とスキルをテストします。
Cisco Business Value Specialist認定810-403の質問は、 "プロスペクト"から "クローズ"までのセールスステージを通じたパイプラインと収益の成長に不可欠な機能をカバーしています。

810-403試験の出題範囲となる内容は次のとおりです:

1.0  ビジネス成果セールス?アプローチ  13%
2.0  カスタマービジネス環境  20%
3.0  顧客のビジネス状況、チャレンジ、機会  25%
4.0  アウトカムに基づく顧客への影響  25%
5.0  ステークホルダーとのコミュニケーションとコミュニケーション  17%

弊社のCisco Business Value Specialist認定810-403(Selling Business Outcomes)練習問題を選ばれば短時間にITの知識を身につけることができて、高い点数をとられます。
弊社のCisco Business Value Specialist認定810-403受験対策は真実の試験に緊密な相似性があります。
真実のCisco Business Value Specialist認定810-403試験問題にとても似ていますので、弊社のCisco Business Value Specialist認定810-403参考書を使用すれば、実際の仕事で必要な専門知識で身につけることができます。
買う前に、Cisco Business Value Specialist認定810-403無料サンプルでダウンロードできます。

1.Which two questions are used during high level outcome selling? (Choose two.)
A. What are the technical restrictions of business?
B. How is progress vs. outcomes measured?
C. How does talent architecture influence the definition of business outcomes?
D. How are the goals of top executives achieved?
E. What capabilities are needed to achieve the outcomes?
Answer: B, E

2.When selling business outcomes, which two options are key points/ factors related to what the customer
wants to achieve must be considered? (Choose two.)
A. What the business priorities and strategies are.
B. What the Critical Set of Factors and Key Performance Indicators are.
C. What the mindset of customers is.
D. What the business priorities and goals are.
E. What the Critical Success Factors and Key Performance Indicators are.
Answer: D, E

3.When selling business outcomes, which two key points/ factors related to understanding actual
achievement of goals must be considered? (Choose two.)
A. specific timeframe and periods
B. communicational procedures
C. metrics and calculation procedures
D. project management milestones
Answer: A, C

4.According to Cisco and related to customers, which is the one and only outstanding reason and
justification for business outcome-based sales approach?
A. Executives are interested in satisfying customers' needs and requirements.
B. Managers and supervisors are committed to close the quality of service gap.
C. Stakeholders are interested in being considered when developing and assessing business outcomes.
D. Customers are interested in solutions and services that result in measurable outcomes.
Answer: D

5.When shifting to business outcomes, which two of these relevant considerations and premises must be
taken into account? (Choose two.)
A. Customers want to benefit from new, more flexible consumption models.
B. Technology is acquiring more importance.
C. Businesses prefer time-to-market acceleration regardless the costs of their IT solutions.
D. Business transformation dictates that CEOs and their teams become key partners.
E. Customers want solutions that address specific outcomes.
Answer: A, E